Göra borde

De senste dagarna har jag ägnat mig mer och mer åt att göra saker jag borde göra, även om det hade varit lite roligare att inte göra det... Dock känns det väldigt bra och rofyllt i själen. Man mår ju väldigt bra när checklistor bockas av och trötta kroppsdelar får vila. Till exempel åkte jag hem och packade istället för att stanna i stan i förra veckan. Jag sålde min festbijett och gick hem och sov i lördags. Ger mig själv en stor applåd för att jag tog mig tid att vara tråkigt en stund. Det är viktigt att komma ihåg att vara det då och då.

Utöver att vara tråkig har det ätits familjemiddag, spelats försvunna diamanten (jag vann), gåtts på öppna varv och ätits middag med KK14 (detta gäng - underbara!). Så en del trevligheter har det blivit med. (Vilket kompenserades med en administrativ söndag) 

Söndag kväll bjöd dock på en riktigt fin överraskning! Men detta kommer i ett separat inlägg.

Saras goda wasabi-lax förrätt på KK-middagen. MYCKET god.
Båtarna på öppna varv, älskar flaggspelen.
 

 

Kommentarer