Lotta, nålar och en padda

Full fart som vanligt har det varit som vanligt starten på denna veckan, men kul! Måndagen spenderades, efter en snabbvända till Frölundatorg, på Liseberg med Lotta och allsång. Det var en mysig kväll med mamma, moster och syster. Man fick även uppleva hur mycket piff det är bakom kulisserna inför en live-sändning; klappa här, le där, ställ er upp när jag gör så här osv. Men det var kul. På Frölundatorg shoppades det resväska, hitta en med fyra hjul, 90L volym, 2.5 kg i vikt och bara 700 kr dyr - helt klart nöjd! Är dock lite fundersam då väskan en size mindre (85L) och som bara hade två hjul vägde 0.3 kg mer... Menmen, mer volym till lägre vikt säger jag inte nej till. Igår tränades det (Oscar hade ett pyramidpass som känns som börjar kännas rejält nu i kroppen..) och togs sprutor. Sista doserna innan resan (jippi!). Så nu har jag stuckit mig gott och väl för ett bra tag fram över. Igår var även min pappa så snäll och lät mig låna/gav mig sin nya IPad, precis stunden innan jag hade tänkt gå och köpa mig en surfplatta! Så nu kommer jag ha ett bra verktyg att plugga/surfa/jobba med/på framöver, tack så mycke! <3 Ikväll, efter allt skoj den senaste tiden, ska jag vara produktiv tänkte jag. Har lovat mig själv att börja plugga med när det blev augusti, och det är det ju nu så det är bara att sätta igång!
Allsångarna på groupi!

Kommentarer