Twenty-two!

Yes, nu är jag 22 år gammal! Eller rättare sagt, 22 år och ett dygn. Hade fullt upp med att fylla år igår så då blev det inget blogginlägg. Så tänkte passa på i detta inlägg att tacka för alla fina gratulationer - hade inte kunnat mig en bättre födelsedag en december tisdag i Taiwan! Började dagen med simmning och sen några timmar i skolan. Fick en ask med ananas av mina fina Taiwanes-chalmerister att smaska i mig som efterrätt på lunchen (ananasen här är jättegod för er som inte haft möjlighet att prova). Efter lunch ringde mamma och Anna och sjöng för mig på sängen (för dem). Sen på kvällen köpte vi fika och vin och speladede spel till sent på natten. Idag har jag försökt svara på några av alla fina gratulationer, kan fortfarande inte förstå vart alla mina fina vänner kommer ifrån - ni är bra ni! ❤️

Här är ett collage av mina visuella gratulationer (alla fina ord får ni inte på bild), samt min present och kalasfika.

 

Kommentarer