Sverige!

Sverige-visit i två veckor blev det bara för mig innan det var resdags igen. Dessa två veckar gick mycket fort då det var fullspäckat schema med släkt, vänner och familj, här är en recap av sommaren i semestersverige.

Kusinträff i Hammar, första dagen i Sverige för mig.
I flyttandet av grejer tillbaka till min lägenhet blev det en tripp till Marstrand med mamma.
Vi gick både vandringsleden runt ön och på museum.
Helg med Håkan-konsert och dessa finingar!
Myshelg med mamma och Anna i stan, blev paddanåk, stadsmuseum, bio och gofrulle bland annat innan jag lämnade dem på flygplatsen för semester i varmare land.
Hanns med en trevlig kväll i Trollhättan med tacos efter mitt önskemål.
Samt grill hos den här eminenta grillmastern/värden.
Och quiz på Harrys, mer grill hos en annan trevlig värd (med jacuzzi) och kalaskväll i stan med efterlängtade människor, men dessa händelser har jag inga kort ifrån så får duga med denna key lemon pie. Vilken var mkt god.

Efter dessa knappa två veckor var det dags att åka ut och resa igen! Denna gång nöjde jag mig däremot med att åka till andra sidan europa istället för andra sidan världen.

Kommentarer