SEPTEMBER

Sist jag skrev ett inlägg avslutade jag med meningen ".. nu ska jag inte lämna landet på ett bra tag.", detta var 19 augusti. Det är fortfarande sant men jag hade kunnat lägga till att jag inte heller tänkte skriva några blogginlägg på ett bra tag, dock är de senaste 6 veckornas detox från sociala medie ett spontant påhitt. Hur som, hela september har passerat och jag har 1.) inte uppskattat kyla och mörker så här mycket på ett bra tag, denna höst gör mig ovanligt lycklig, och 2.) hunnit hitta på massa skoj!
Låter bilderna tala:

Aptitretarna på återträffen med mitt bästa KK-gäng.
Och här är drinkarna, Toso levererade både mat och dryck värdiga sitt rykte. Speciellt mat då denna åts upp innan några bilder blev tagna..
 
Invigde september med kräftskiva och trevligt sällskap, båttur med pappa i strålande sol, årets första (och troligen enda) dopp i Sverige och en tur i Pilane med mamma.
Middags-dejtat med min mästerkock.
Kvällsmyst med ost och testat naturvin, vilket var lika gott som charmigt koncept. 
Invigt mina höstkläder samt införskaffat en murgröna (samt höst-nagellack).
Sprungit/överlevt Lidingöloppet och, därav, även vart på mini-weekend i Stockholm.
Smaskat i mig kräftor/arrangerat kräftskiva för oss CITO-alumner, härligt gäng att bli en del av! //nybliven alumn
Det här är långt från allt dessa veckor bjudit på, massa trevliga luncher och middagar med fina vänner som inte finns på bild och några ohmsitsar/återträffar där kameran inte kommit fram är utelämnade. Nu rullar vi in i läsvecka 6 på Chalmers, så plugget är i full gång och det är dags att sova. Återstår att se när nästa uppdatering sker.


Kommentarer