Boll

Igår hade jag riktigt flow på dagen! Fick gjort massor, ja nästan allt som stod på min att göra lista, och spontanträffade inte bara en, utan två kompisar! Dagen började med att jag tvättade en tvätt maskin och lagade mat för flera dagar. Blev en köttfärssås och en paj.

Därefter åkte jag ner till träningen och tränade ett tag. Väldigt skön tid att träna på faktiskt, mitt på dagen. Kroppen är igång och inte trött än. Vid tre var jag tillbaka i stan då Madde hade svängarna förbi och undrade om någon ville shoppa med henne. Vi gick runt domkyrkan ett varv, jag köpte en boll (och en borste) och kollade in den internationella marknaden på Gustav Adolfs torg.

Där åt vi vars en kängruburgare till sen lunch, vilken var god men lite kompakt, innan Madde åkte hem igen. Jag handlade mat och satte mig vid datorn en stund. Vid tio funderade jag på om jag skulle lägga mig, men borstade tänderna och tog bussen ner till stan igen för att lyssna på Ola Salo som spelade på Götaplatsen.

Inte min favorit artist kanske men det är gratis, go stämning och ett kul event. Dessutom träffade jag Erik och hans kompisar samt flickvän där nere som jag fick pratat med en stund innan jag gick hem och somnade som en stock. Nu återstår att se om den här dagen blir lika bra!

Kommentarer