Överraskning

Idag skulle jag egentligen ut på äventyr. Mina fina vänner har sugit på min födelsedagspresent och tanken var att vi skulle göra den idag, men på grund av sjukdom och lite dubellbokningar bland vissa av dem fick det bli något annat idag.

Runt kvart i elva hämtade Amanda och David upp mig och så åkte vi hem till Amanda och Anders. Där drack vi kaffe/iste en stund i solen och funderade på vad vi skulle hitta på nu. Efter en stund åkte vi ner till stan för att köpa volleyboll, frisbees och linser för att sen gå till Slottskogen och spela lite.

Det gick dock inte heller så bra.. linser fick man tydligen inte köpa utan recept i optik-affärerna och varken volleyboll eller bra frisbees fanns i någon utav sportaffärerna. Till slut fick Anders ut sina linser i tredje butiken och vi fick hittat en volleyboll i leksaksaffären. Sen åkte vi till Slottskogen och spelade volleyboll en stund innan vi åkte till Amanda och Anders för att grilla.

En helt perfekt sommardag! Nu ligger jag och laddar inför 6h militärfys på Stenungsön imon bitti, med fystester. Ska bli en krävande men rolig/spännande upplevelse!

Kommentarer